今年撮りためてきた写真の中からいくつかご紹介いたします♪
何これ?
Large single turbo on this drag R33 GT-S
こいつでも!バーンアウトオッ!!
カーショップF1さんのエンジンルームです。
今年9,33の記録を出したR33ストリートスペシャル。
Sadly last we will see of stilllway, as they closed shop recently. Another shock for the Japanese tuning industry.
スティルウェイさんのエンジンルーム。
スティルウェイさんのエンジンルーム。
Stillway drag RX7 rear spoiler.....
スティルウェイさんRX7のリアーショット!
スティルウェイさんRX7のリアーショット!
エンドレスのドラッグS15、700hpにHKSのシーケンシャル積んで。
やまがきれいです。
Diversion S14 drag silvia poised on all fours.....
ディバージョンのS14も臨戦態勢です。
ディバージョンのS14も臨戦態勢です。
もう十年続いたチームPRESTAGE、もう十年はいけそうですね?
Okamoto san has his game face on, as he drives on, catches our R33 GTR and beats it......this was old engine, as the normal conrods gave uplife on the 2.1ltr, now he has a full 2.2ltr :)
現在の2,2lになる前の2,1lでR33を猛追するO本さん。でてますね、アドレナリン!
現在の2,2lになる前の2,1lでR33を猛追するO本さん。でてますね、アドレナリン!
Okamoto san burnout
and on his way to an easy win due to his opposition breaking within the first 60ft, he ran best 10.61 this year....he is the number 1 driver in our prestage team for the NON GTR class.
His car has one of only 5 prototype HKS sequential transmissions. (will show photo)
PRESTAGEのオープンクラスNo,1のO本さん、2位以下皆さんも虎視眈々とそのポジションを狙っていますよ・・・・
わずか5基しか製造されなかったというHKSの6速シーケンシャルでセントラル疾走!
Our scooter is sticker tuned
Battery kill switch was located in strange location, this car is very tuned but during the day didnt attack the circuit.
いろんな仕様が見られるのもサーキットの醍醐味ですね!
キルスイッチがここに?!
Gotou san turbos :)
ベスト更新(9,4秒)おめでとうございます、よしろうRさん!
Old endless car that changed hands, (was drag, but now circuit machine) and when spoke to the driver, they were logging the movement of the front splitter.....seing how much downforce they can make with this setup.
おっ!こんなところに懐かしい顔が♪ドラッグからサーキットに仕様変更にともない、強烈なダウンフォースを産むフロントスプリッター装着!
おっ!こんなところに懐かしい顔が♪ドラッグからサーキットに仕様変更にともない、強烈なダウンフォースを産むフロントスプリッター装着!
Duke customer R33 GTR, was running in the 11s
DTM supra of Kyushu launching, it runs two very big IHI turbos, infact the spec is very impressive, but DTM was not original tuner, and the new driver seems to have his problems.....best time was high 9s.
見事な発進、いや発射の瞬間をとらえた一枚!でっかいIHIタービンをつけて早そうでしたがこの日はちょっと不調だったようで・・・
Runs one of the cleanest RB26 installs I have ever seen, and sounds and goes very very well.
かっこいいしはやいしきれいだしぼくもこんなくるまにのりたいとおもいました。
Decide 226 brought their previous 8sec R32 GTR out to play, but now are running a single T88-38gk turbo instead of the twins like we also are. They have made a best time this year of 9.2
DECIDE226さんも8秒台を出すツインからT88-38gkシングルタービンに変更して9,2秒、エンドレスデモカーの目標となる一台だと思います。
This R34 is always at central, so much passion for the sport! He is also a good driver, and battles in the 9.5sec class.
セントラルの常連様のR34ですね!9,5秒クラスで戦う猛者です。
Carshop F1....running hoosier and few endless parts
Another R32 GTR that is running in the 10sec class, its tuned on a low budget, but the driver manages to attend all races, and holds his own in the 10sec class.
カリカリに仕上げなくとも10秒クラスで戦うことができる!という好例のR32ですね!!早いんです。
Avance MR2, heald the best 60ft of this day, the launch was shocking.....having the engine over the rear drive axle helps alot at the begining, but its a little scary at speed....many let off between 200-400m as front is too light...
AVANCEさんのMR2です。
1 comment:
Post a Comment